Moj Wiener mobilna aplikacija

Kada preuzmete Moj Wiener aplikaciju, vaša najveća briga je kako urediti opis svog profila. Vaše police su na jednom mjestu, a provjera njihovog statusa dostupna je u svakom trenutku. 
Moj Wiener je self-care vrsta aplikacije, koja klijentima nudi sljedeće mogućnosti: 

 

  • Pregled aktivnih polica i neaktivnih polica u proteklih godinu dana
  • Pregled iskaznica dobrovoljnog zdravstvenog osiguranja
  • Prikazivanje promotivnih poruka
  • Zaprimanje obavijesti o isteku polica
  • Rezervaciju termina sistematskih pregleda za korisnike dodatnog zdravstvenog osiguranja
  • Prijavu štete po polici dopunskog zdravstvenog osiguranja, odnosno refundaciju troškova
  •  Pregled važnih telefonskih brojeva vezanih uz asistencije.


Moj Wiener aplikacija dostupna je za preuzimanje na Google playu i Apple storeu od 15. srpnja 2020.
 


ČESTA PITANJA O APLIKACIJI

 Mogu li putem aplikacije raditi promjene po polici i koje?

Promjene po policama osiguranja trenutno nisu moguće putem Moj Wiener aplikacije, no kroz aplikaciju možete poslati upit na naš Wiener info mail kontakt@wiener.hr, putem kojeg možete dobiti daljnje upute za promjene po polici.

Na koji način fukncionira ugovaranje pregleda putem Moj Wiener aplikacije?

Kako bi ugovorili zdravstveni pregled, potrebno je upisati koji pregled želite dogovoriti i koji Vam vremenski period najviše odgovara. Nakon provjera police osiguranja i suradnih zdravstvenih ustanova koje su na raspolaganju, povratno će Vas kontaktirati naša medicinska asistencija.

Za koliko osiguranika maksimalno mogu ugovoriti policu putnog osiguranja?

Maksimalan broj osiguranika ovisi o vrsti putnog osiguranja koje se sklapa. Kod pojedinačnog putnog osiguranja moguće je osigurati jednu osobu, kod obiteljskog makismalno pet osoba, kod grupnog osiguranja minimalno šest, a maksimalno 20 osoba te kod godišnjeg putnog osiguranja samo jednu osobu.

Koju dokumentaciju moram priložiti kod podnošenja zahtjeva za refundaciju troškova?

Kako bi predali zahtjev za refundaciju troškova, potrebno je priložiti presliku računa i podatke o računu za povrat novca.

Zašto je potreban moj OIB kod registracije?

Vaš OIB potreban je isključivo zbog Vaše sigurnosti - kako bismo svim klijentima osigurali potpunu zaštitu i sigurnost kod korištenja aplikacije te spriječili moguću zlouporabu.

Je li je obavezno fotografirati moju osobnu iskaznicu tijekom ugovaranja police?

Nije potrebno fotografirati Vašu osobnu iskaznicu, no ovim postupkom ubrzavate popunjavanje osobnih podataka kod ugovaranja police osiguranja.


vrh stranice
Kontaktirajte nas

Wiener osiguranje Vienna Insurance Group d.d.

 

Mail: kontakt@wiener.hr

Zatražite više informacija o proizvodima
 
Potražite najbliže prodajno mjesto

Prijava štete

U slučaju štetnog događaja, u najkraćem mogućem roku obavijestite osiguratelja:

prijavasteta@wiener.hr (neživotna osiguranja)

 stete-oz@wiener.hr (životna osiguranja)

 likvi-dzo@wiener.hr (dopunsko zdravstveno osiguranje)

 
Za više informacija slijedite link: Prijava

Direkcija

Slovenska ulica 24
HR – 10000 Zagreb
 
Služba marketinga i korporativnih komunikacija
 
Mail: marketing@wiener.hr