Moj Wiener mobilna aplikacija

Kada preuzmete Moj Wiener aplikaciju, vaša najveća briga je kako urediti opis svog profila. Vaše police su na jednom mjestu, provjera njihovog statusa dostupna je u svakom trenutku, a ugovaranjem nove police osiguranja putem aplikacije ostvarujete dodatne popuste.
Moj Wiener je self-care vrsta aplikacije, koja klijentima nudi sljedeće mogućnosti: 

 

Pregled aktivnih polica i neaktivnih polica u proteklih godinu dana
Pregled iskaznica dobrovoljnog zdravstvenog osiguranja
Prikazivanje promotivnih poruka
Zaprimanje obavijesti o isteku polica
Mogućnost ugovaranja dopunskog zdravstvenog osiguranja
Mogućnost ugovaranja putnog zdravstvenog osiguranja
Rezervaciju termina sistematskih pregleda za korisnike dodatnog zdravstvenog osiguranja
Prijavu štete po polici dopunskog zdravstvenog osiguranja, odnosno refundaciju troškova
Pregled važnih telefonskih brojeva vezanih uz asistencije.

Moj Wiener aplikacija dostupna je za preuzimanje na Google playu i Apple storeu od 15. srpnja 2020.


ČESTA PITANJA O APLIKACIJI

 

Na koji način mogu platiti policu dopunskog zdravstvenog ili putnog osiguranja ukoliko je ugovorim putem aplikacije?
Svoju uplatu možete izvršiti kreditnom ili debitnom karticom u finalnom koraku ugovaranja police.
 
Jesu li svi programi dopunskog zdravstvenog i putnog osiguranja dostupni putem aplikacije?
Svi programi Wiener dopunskog zdravstvenog osiguranja dostupni su za ugovaranje putem Moj Wiener aplikacije, dok je za putno osiguranje moguće ugovoriti sva pokrića osim osiguranja od otkaza putovanja.
 
Mogu li putem aplikacije raditi promjene po polici i koje?
Promjene po policama osiguranja trenutno nisu moguće putem Moj Wiener aplikacije, no kroz aplikaciju možete poslati upit na naš Wiener info mail kontakt@wiener.hr, putem kojeg možete dobiti daljnje upute za promjene po polici.
 
Na koji način fukncionira ugovaranje pregleda putem Moj Wiener aplikacije?
Kako bi ugovorili zdravstveni pregled, potrebno je upisati koji pregled želite dogovoriti i koji Vam vremenski period najviše odgovara. Nakon provjera police osiguranja i suradnih zdravstvenih ustanova koje su na raspolaganju, povratno će Vas kontaktirati naša medicinska asistencija.
 
Za koliko osiguranika maksimalno mogu ugovoriti policu putnog osiguranja?
Maksimalan broj osiguranika ovisi o vrsti putnog osiguranja koje se sklapa. Kod pojedinačnog putnog osiguranja moguće je osigurati jednu osobu, kod obiteljskog makismalno pet osoba, kod grupnog osiguranja minimalno šest, a maksimalno 20 osoba te kod godišnjeg putnog osiguranja samo jednu osobu.
 
Ne mogu ugovoriti svoju policu putem aplikacije, kome da se obratim?
Ukoliko imate bilo kakvih poteškoća prilikom ugovaranja police, obratite nam se na naš besplatni Wiener info telefon 0800 2580 ili na e-mail kontakt@wiener.hr.
 
Koju dokumentaciju moram priložiti kod podnošenja zahtjeva za refundaciju troškova?
Kako bi predali zahtjev za refundaciju troškova, potrebno je priložiti presliku računa i podatke o računu za povrat novca.
 
Zašto je potreban moj OIB kod registracije?
Vaš OIB potreban je isključivo zbog Vaše sigurnosti - kako bismo svim klijentima osigurali potpunu zaštitu i sigurnost kod korištenja aplikacije te spriječili moguću zlouporabu.
 
Je li je obavezno fotografirati moju osobnu iskaznicu tijekom ugovaranja police?
Nije potrebno fotografirati Vašu osobnu iskaznicu, no ovim postupkom ubrzavate popunjavanje osobnih podataka kod ugovaranja police osiguranja.

vrh stranice
Kontaktirajte nas

Wiener osiguranje Vienna Insurance Group d.d.

 

Mail: kontakt@wiener.hr

Zatražite više informacija o proizvodima
Potražite najbliže prodajno mjesto

Prijava štete

U slučaju štetnog događaja, u najkraćem mogućem roku obavijestite osiguratelja:
likvi-zg@wiener.hr (motorna vozila)
likvi-os@wiener.hr (životna osiguranja i osiguranja od nezgode)
likvi-ri@wiener.hr (ostala osiguranja)
 
Za više informacija slijedite link: Prijava

Direkcija

Slovenska ulica 24
HR – 10000 Zagreb
 
Služba marketinga i korporativnih komunikacija
 
Mail: marketing@wiener.hr